Test nowego Ford Mondeo Vignale. Jest warty swojej ceny?

Test nowego Ford Mondeo Vignale

Spis treści

Test nowego Ford Mondeo Vignale

Ford Mondeo Vignale bierze swoją nazwę od Alfredo Vignale, założyciela włoskiej firmy projektującej nadwozia. Powstała w połowie XX wieku firma pod koniec lat 60. została przejęta przez De Tomaso, również właściciela Carrozzeria Ghia. Obaj producenci nadwozi trafili do Forda na początku lat 70. Od tego czasu nazwa Vignale pojawiła się kilka razy przy okazji samochodów koncepcyjnych, aż w końcu w 2013 roku Ford postanowił wskrzesić Vignale, jako luksusową sub-markę. Ford obiecuje wysoką jakość i dodatkową kontrolę jakości. Wszystkie egzemplarze Vignale przechodzą przez specjalne centrum kontroli jakości Vignale, gdzie sprawdzanych jest 100 dodatkowych punktów, m.in. spasowanie elementów czy jakość powłoki lakierniczej. To co wyróżnia Mondeo Vignale od standardowego Mondeo z zewnątrz, to inny wzrór grilla, chromowane detale z przodu, z boku oraz z tyłu pojazdu i zarezerwowany dla Vignale wzór felg. Wewnątrz Mondeo Vignale ma obszytą skórą deskę rozdzielczą, skórzaną tapicerkę z powtórzonym z grilla motywem heksagonowym i eleganckimi przeszyciami na łączeniach. Do tego bogate wyposażenie.

Takim wstępem Marek Wieruszewski zaprasza nas do testu oraz jazdy próbnej nowego Ford Mondeo w wersji Vignale. Wizualnie nam się bardzo podoba, a Wam?

Test nowego Ford Mondeo Vignale
fot. wieruszewski.com
Test nowego Ford Mondeo Vignale
fot. wieruszewski.com

Zapraszamy również:

 

>> do testu Fiata Tipo
>> do testu BMW X1
>> do testu Mazdy 6

Test nowego Ford Mondeo Vignale

Test nowego Ford Mondeo Vignale
fot. wikipedia

Redakcja

Powiązane artykuły