Wiosenne odchudzanie – 6 kroków do wymarzonej sylwetki

Wiosna rozgościła się już w przyrodzie, a co za tym idzie, dla większości z nas przyszła pora na pozbycie się nadprogramowych kilogramów nagromadzonych podczas długich zimowych wieczorów. Sprawdź, jak mądrze osiągnąć wymarzoną sylwetkę rezygnując z wszelkich „diet cud”.

Zima sprzyja gromadzeniu się niepożądanych kilogramów. To zupełnie normalne i bardzo powszednie. Wraz z nastaniem pierwszych ciepłych dni, budzi się w nas chęć ich pozbycia. Nikt przecież nie chce prezentować się w wiosennej sukience, czy spodniach niczym pączek w lukrem. Co więc zrobić, aby taka wizja nie miała miejsca? Mądrze podejść do utraty wagi.

Wiosenna dieta: krok 1

Zadbaj o swój organizm od środka. Zrób morfologię sprawdzając m.in. witaminę D3. To jej głównie brakuje po ciemnych jesienno-zimowych dniach. Uzupełnij ewentualne niedobory z pomocą farmakologii i żywności.

Wiosenna dieta: krok 2

Wiosenne śniadanie

Ułóż swój jadłospis. Warto, aby zawierał 5 posiłków rozłożonych w równych odstępach czasowych. Zacznij dzień od pożywnego śniadania. To najważniejszy posiłek Twojego dnia. Nie zapominaj także o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Pij 2-3 litry wody dziennie.

Wiosenna dieta: krok 3

Aktywność fizyczna

Postaw na aktywność fizyczną. Nie bez kozery mówią: w zdrowym ciele, zdrowy duch! Ciepłe dni sprzyjają bieganiu, spacerom czy jeździe na rowerze. Pamiętajcie, że ruch nie tylko usprawni proces odchudzania, ale także usprawni dotlenienie tkanek oraz mięśni. To z kolei korzystnie wpłynie na zwiększenie tempa przemiany materii.

Wiosenna dieta: krok 4

Wiosenne nowalijki w diecie

Uważaj na nowalijki, zwłaszcza, jeśli jesteś alergikiem! Pamiętaj o tym, że początek wiosny, to głównie sezon na warzywa i owoce hodowanymi sztucznie. W praktyce oznacza to, że dodawane są do nich duże ilości związków chemicznych.

Wiosenna dieta: krok 5

jedzenie rzodkiewki

Ma ma nic zdrowszego, niż domowa kuchnia. To samo dotyczy m.in. warzyw. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś stworzył swój domowy ogródek. Zasadź np. rzodkiewkę. Postaw także np. na kiełki. Wszystko to doskonała droga do zdrowia.

Wiosenna dieta: krok 6

Wiosenna dieta wysypianie się

Wysypiaj się! Nie ma nic gorszego dla organizmu niż niedobór snu. Unikaj także stresu. Słowem: wprowadź harmonię do swojego życia i ciesz się wiosną!

Podobne

DODAJ KOMENTARZ

Komentarze

  • kamila 19 kwietnia 2017 at 15:19

    teraz się przyda, akurat przed latem 😀

    Reply