beylikdüzü escort bayan, ataköy escort, esenyurt escort, seks hikayesi, gaziantep escort, beylikdüzü escort, kayseri escort, şişli escort, beylikdüzü escort,

Maserati Quattroporte po liftingu już jest! Szósta generacja Quattroporte jest produkowana od 2012 roku i doczekała się właśnie niewielkich zmian, mających na celu utrzymać dobrą sprzedaż tego modelu. Auto sprzedało się od początku produkcji w ok. w 24 tysiącach egzemplarzy. Co zmieniło się w tej włoskiej limuzynie?

Maserati Quattroporte po liftingu!

fot. motof1.pl / Maserati Quattroporte po liftingu!

Maserati Quattroporte

Na pierwszy rzut oka różnice są niezauważalne, lecz wprawne oko wypatrzy jednak przemodelowane zderzaki z czarnymi wstawkami, przestylizowany wlot powietrza, nakładki progowe oraz nowe lusterka. Wg. producenta, zmiany w kształcie zderzaków i osłon podwozia pozwoliły zmniejszyć opór powietrza o 10 %. Ciekawostką jest, że w osłonie chłodnicy zastosowano sterowane elektrycznie klapy, mające regulować przepływ powietrza. Ma to zapewnić lepsze chłodzenie silnika oraz poprawić aerodynamikę.

Maserati Quattroporte po liftingu!

fot. motof1.pl / Maserati Quattroporte po liftingu!

Nowe Quattroporte oferowane będzie w dwóch wersjach: GranLusso i GranSport. Pierwsza opracowana została z myślą o klientach ceniących sobie komfort, a druga podkreślać ma sportowe korzenie pojazdu. We wnętrzu pojazdu znajdziemy przeprojektowaną konsolę środkową, z umieszczonym centralnie dotykowym ekranem o przekątnej 8,4 cala. Za lewarkiem zmiany biegów zamontowano pokrętło służące do regulacji głośności i sterowania podstawowymi funkcjami. Obecnie system multimedialny jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.

Maserati Quattroporte po liftingu!

fot. motof1.pl / Maserati Quattroporte po liftingu!

Czy pojawiły się jakieś nowości w gamie silników i przekładni? Nie, skrzynie biegów i silniki pozostały takie same jak przed modernizacją. Wszystkie odmiany silnikowe są sprzężone z 8-stopniową automatyczną przekładnią i aktywnym zawieszeniem Skyhook. A więc przypomnijmy, jakie jednostki znajdują się pod maską tej włoskiej limuzyny. Najsłabszy model napędzany jest silnikiem benzynowym 3,0 l V6 rozwijającym moc 410 KM i 550 Nm (na niektórych rynkach oferowana będzie słabsza wersja o mocy 370 KM). Topową jednostką napędową oferowaną w wersji GTS jest podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 3,8 l. Silnik ten generuje moc 530 KM i 710 Nm, pozwala to osiągnąć Quattroporte GTS ,,setkę” w 4,7 s i osiągnąć prędkość maksymalną równą 310 km/h!

Maserati Quattroporte po liftingu!

fot. motof1.pl / Maserati Quattroporte po liftingu!

Ofertę uzupełnia również wysokoprężny motor V6, generujący 275 KM i 600 Nm. Maserati Quattroporte Diesel przyspiesza do 100 km/h w 6,4 s i osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Warto dodać, że jednostka ta jest jedynym silnikiem w ofercie włoskiej marki, za którego budowę nie odpowiada Ferrari.

Zapraszamy do działu Motoryzacja, żeby być na bieżąco z premierami nowych samochodów!

Autor:

Artur Rzegoczan

BEmpire.pl – Pierwszy mutliblog w Polsce

About the author

Related